h1

DriverEasy: descarca gratis toate driverele de care ai nevoie

Martie 22, 2010

Cautati drivere pentru un dispotiv…? Vreau sa va prezint un program gratuit, care nu poate fi comparat cu nici un program care gaseste automat drivere(atat gratuit cat si comercial).

Am instalat si eu acest program, am scanat pc-ul si in cateva secunde mi-a aratat toate driverele care lipsesc din pc-ul meu. Apoi, a click-at pe Download si in cateva minute mi-a descarcat automat toate driverele pe care nu le aveam.

Programul se numeste DriverEasy, si este compatibil cu sistemul de operare Windows.

// //

Descarca DriverEasy

Lasă un răspuns

