h1

chi.mp: inregistreaza gratis un domen profesional si creaza un site gratis

Aprilie 7, 2010

Deja nu mai este o noutate ca acum putem sa inregistram gratis un domen profesional, mai ales dupa ce am scris in trecut 2 articole cum sa inregistram gratis un domen.

Ieri am reusit sa imi inregistrez gratis un nou domen si sa-mi creez un site in 2 minute. De data aceasta am inregistrat un domen mp, pe care l-am obtinut gratis pe site-ul chi.mp.

Daca doriti sa creati un site gratis si sa inregistrati un domen chi.mp:

  • Intrati pe adresa de mai jos;
  • In campul Your name, introduceti adresa noului vostru site, click-ati pe Go, inregistrati-va si intrati pe adresa voastra de email ca sa confirmati inregistrarea;
  • Click-ati pe link-ul care il veti gasi intr-o scrisoare primita prin email si in pagina care se deschide, click-ati pe butonul verde de jos;
  • Apoi, click-ati in urmatoarele pagini pe butonul verde pana ce se va deschide noul vostru site cu adresa http://numele.mp.

// //

Adresa site-ului: http://chi.mp/

Lasă un răspuns

